Darmowa dostawa przy zakupach powyżej 115 zł Codzienna wysyłka zamówień Prawo zwrotu
Payment cards


Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Czy Wasze okulary posiadają filtr UV?
Oczywiście, wszystkie nasze okulary przeciwsłoneczne posiadają 100% filtr UV wraz z certyfikatem CE. Znak CE gwarantuje spełnienie europejskich wymogów co do bezpieczeństwa, zdrowia i środowiska.

Jakie okulary będą na mnie pasowały najlepiej?
Trudno jest doradzić, jakie okulary będą pasowały najlepiej. Pomimo tego udało nam się stworzyć przewodnik po tym, jak idealnie dopasować okulary.

Jaki jest idealny rozmiar okularów dla mnie?
Kupowanie okularów przez internet może wydawać się trudne, lecz udało nam się stworzyć przewodnik rozmiarów, który może pomóc przy wyborze idealnych oprawek.

Co to okulary przeciwsłoneczne Polaroid?
Okulary przeciwsłoneczne Polaroid mają tę zaletę, że soczewka eliminuje odbicia i odblaski światła dla dodatkowego komfortu, w porównaniu do zwykłych okularów, na przykład podczas jazdy samochodem. Okulary Polaroid są również doskonałym wyborem przy łowieniu ryb lub żeglowaniu. Soczewka eliminuje odbicie światła od powierzchni wody, dzięki czemu światło nie przeszkadza i można zobaczyć dalej w głąb wody.

Kiedy otrzymam moje zamówienie?
Dokładamy wszelkich starań, aby obsługiwać naszych klientów tak szybko jak to możliwe, dlatego też wysłamy zamówienia każdego dnia. Jeśli złożysz zamówienie przed godziną 15.00, zostanie ono wysłane jeszcze tego samego dnia. Przesyłka jest wysyłana priorytetem.

Nie otrzymałem potwierdzenia pocztą?
Jeśli złożyłeś zamówienie oraz dokonałeś płatności, powinieneś otrzymać potwierdzenie zamówienia na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Jest on automatycznie wysyłany po udanym zakupie. Nieotrzymanie tej wiadomości może oznaczać, że podałeś błędny adres e-mail albo potwierdzenie mogło trafić do skrzynki SPAM. Aby tego uniknąć, zalecamy zaznaczyć w ustawieniach swojej poczty, że maile od nas nie są spamem. Tym sposobem wiadomości od nas nie trafią do skrzynki SPAM, kiedz będziesz robić u nas zakupy następnym razem :) Jeśli nie możesz znaleźć wiadomości lub masz jakieś wątpliwości o sfinalizowaniu zakupu, zawsze możesz skontaktować się z nami.

Czy sprawdzacie towar przed jego wysłaniem?
Tak, zawsze sprawdzamy wszystkie nasze okulary przed ich wysłaniem, aby mieć pewność, że tylko okulary w idealnym stanie trafiają do naszych Klientów.

Jak mogę sprawdzić, czy okulary są dostępne?
Wszystkie nasze produkty, które można znaleźć w sklepie internetowym są dostępne w naszm magazynie. Jeśli okaże się, że zamówiony produkt jest wyprzedany, zostaniesz oczywiście o tym powiadomiony. Możesz wtedy zdecydować o zwrocie pieniędzy lub o wymianie produktu na innym w tej samej cenie.

Czy płatności są bezpieczne?
Tak, bardzo bezpieczne. Używamy jednego z najlepszych zabezpieczeń online. Cała nasza strona jest szyfrowana z zabezpieczeniem HTTPS na każdym etapie procesu zamówienia. Kiedy zostajesz przekierowany do naszego okna płatności, jest ono zabezpieczone certyfikatem SSL i dlatego możnesz mieć pewność, że Twoje dane osobowe nie będą udostępniane ani innym osobom, ani nam. Sunlooper spełniaj wszystkie wymogi bezpieczeństwa dla e-commerce, dlatego można czuć się bezpiecznie kupując u nas.

Czy moje dane osobowe są ujawniane?
Cała nasza strona jest zabezpieczona protokołem HTTPS na każdym etapie procesu zamówienia. Kiedy zostajesz przekierowany do naszego okna płatności, jest ono zabezpieczone certyfikatem SSL i dlatego możnesz mieć pewność, że Twoje dane osobowe nie będą udostępniane ani innym osobom, ani nam.

Jakie są wasze warunki zwrotu?
Produkt musi być zwrócony w takim samym stanie, w jakim został nabyty.
Wraz z produktem, należy wypełnić i dołączyć formularz zwrotu.
Towar musi być zwrócony w ochronnym opakowaniu; zalecamy skorzystać z oryginalnego opakowania w którym został doręczony towar.
Klient sam ponosi koszty związane ze zwrotem towaru.

Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 7 dni od otrzymania przez nas zwrotu towaru.
Zwroty należy przesyłać na adres:
Sunlooper.pl
Fragment 31 Topas
2300 Kopenhaga S Dania

Czy otrzymaliście mój zwrot towaru?
Zajmujemy się zwróconymi przedmiotami 1-2 razy w tygodniu. Pieniądze zostaną zwrócone na konto z którego dokonano transakcji w ciągu 7 dni. Prosimy sprawdzać konto, aby zobaczyć czy pieniądze już nie wróciły. W razie jakichkolwiek wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z nami pod adresem e-mail support@sunlooper.pl. Jesteśmy zawsze gotowi do pomocy.

Czy dostanę zwrot wszystkich pieniędzy?
Tak, oczywiście nie pobieramy żadnych opłat za zwrot towaru, jednak sam pokrywasz koszty wysyłki. W przypadku uszkodzonego lub niewłaściwego produktu, koszty przesyłki pokrywamy my.

Co mam zrobić, jeśli okulary, które otrzymałem są uszkodzone?
Robimy wszystko, aby wysyłane przez nas okulary były w idealnym stanie. W mało prawdopodobnym przypadku otrzymania uszkodzonego produktu, bardzo prosimy o kontakt pod adresem e-mail: support@sunlooper.pl aby można było zorganizować wymianę tak szybko, jak to możliwe.

Czy macie sklep lub miejsce odbioru?
Nie, przepraszamy, ale nie mamy fizycznego sklepu. Niestety nie możemy zaoferować osobistego odbioru lub miejsca, w którym można najpierw przymierzyć okulary. Nasza strona jest jednak otwarta 24 godziny na dobę i zawsze przysługuje Ci prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni.

Masz inne pytania?
Jeżeli masz jakieś pytania lub wątpliwości, zapraszamy do kontaku z nami za pośrednictwem poczty: support@sunlooper.pl.